Tribus


Retourneren

Om er voor te zorgen dat wij uw retourzending zo vlot en zo goed mogelijk kunnen afhandelen, willen wij u vragen om de onderstaande  retourprocdure die op u van toepassing is door te lezen.

Vragen?

Heeft u vragen over bestelde onderdelen of over het retourneren ervan? Neem dan contact met ons op:

Telefoon: 030 - 669 50 20
E-mail: onderdelen@tribus.nl


  • “Ik heb het verkeerde artikel besteld”

    Het kan zijn dat u het verkeerde artikel heeft besteld of dat het artikel niet voldoet aan uw verwachtingen. In dat geval kunt het artikel vergezeld van een ingevuld retourformulier binnen 10 dagen terugsturen. Zodra wij van u het Track & Trace-nummer hebben ontvangen of het artikel retour hebben ontvangen, zullen wij het gewenste artikel zo snel mogelijk opsturen.

    Het retourformulier kunt hier downloaden

  • “Tribus heeft het verkeerde artikel geleverd”

    Het kan voorkomen dat u van Tribus per abuis een ander artikel ontvangt dan dat u heeft besteld. In dat geval kunt u het artikel vergezeld van een ingevuld retourformulier binnen 10 dagen terugsturen. Zodra wij van u het Track & Trace-nummer hebben doorgekregen of het artikel retour hebben ontvangen, zullen wij het gewenste artikel zo snel mogelijk opsturen.

    Het retourformulier kunt hier downloaden.

  • “Ik heb een defect of beschadigd artikel ontvangen”

    Mocht u onverhoopt een beschadigd of defect artikel ontvangen, dan kunt u het artikel vergezeld van een ingevuld retourformulier binnen 10 dagen terugsturen. Zodra wij van u het Track & Trace-nummer hebben doorgekregen of het artikel retour hebben ontvangen, zullen wij een ander exemplaar zo snel mogelijk opsturen.

    Het retourformulier kunt hier downloaden.

  • “Het bestelde artikel was binnen 30 dagen defect”

    Hoewel wij veel waarde hechten aan de kwaliteit van onze producten, kan een artikel soms toch snel kapot gaan. Gebeurt dat binnen dertig dagen, dan kunt u het artikel vergezeld van een ingevuld retourformulier binnen die dertig dagen terugsturen. Zodra wij van u het Track & Trace-nummer hebben doorgekregen of het artikel retour hebben ontvangen, zullen wij een ander exemplaar zo snel mogelijk opsturen.

    Het retourformulier kunt u hier downloaden.